طراحی سه بعدی
معماری، نمایشگاهی، مدلسازی

ایده پردازی در دنیای سه بعدی باید به گونه ای باشد که در اجرا به طرح جدیدی نرسیم!

با در نظر گرفتن برند مشتری، بررسی نیازمندی ها و ساختار مورد نیاز، ایده پردازی درخواست شما توسط تیم با تجربه گالایو آغاز می شود. این فرایند به گونه ای پیش می رود که به هنگام طراحی سه بعدی شاهد پیشرفت پروژه خود باشید و در انتها همان طرح اجرا شده را با تمام جزییات دریافت کنید.

چگونه؟

بیش از 15 سال تجربه

تیم طراحی سه بعدی گالایو طی سال های طولانی در طراحی معماری داخلی، نمای بیرونی، طراحی محصول، غرفه آرایی با شرکت های مختلفی همکاری داشته است که باعث کسب تجربه ای بی نظیر در این شاخه هنری و صنعتی شده است.

طراحی و ایده پردازی
0%
بهینه سازی فضا و جانمایی
0%
تخصص در اجرای سه بعدی
0%
تخصص در اجرای طرح و پیاده سازی
0%

سوالات متداول

چگونگی طراحی سه بعدی و غرفه سازی

با جواب سوالات زیر بهتر میتوانید از خدمات گالایو استفاده نمایید

طراحی سه بعدی شامل چه چیزی می شود؟

در طراحی سه بعدی، شما میتوانید هر گونه سفارشی را به گالایو بسپارید. از مدلسازی یک قطعه صنعتی گرفته تا دکوراسیون داخلی. گروه طراحی سه بعدی گالایو متشکل از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه های متنوع است که می تواند تمامی نیازهای شما را پاسخ دهد.

نحوه کار به چه صورت است؟

در جلسه معارفه تمامی جزییات مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت. سپس گالایو از شما طرح پلان و نقشه های موجود را درخواست میکند. دیگر نگران پیشرفت کار نباشید. در هر مرحله گالایو با شما در تماس خواهد بود و پیشرفت کار را به اطلاع شما می رساند.

چه فایل هایی تحویل خواهد شد؟

با توجه به گستردگی سفارش های سه بعدی و کاربردهای آنها گالایو نسبت به نیاز مشتری فایل های مورد نیاز را در فرمت های درخواستی و استاندراد تحویل می دهد. همچنین برای کارهای صنعتی مانند قطعات و یا معماری نقشه های ساخت و اجرایی نیز به صورت فنی تحویل مشتری می گردد.

منظور از تم رنگی در دکوراسیون داخلی چیست؟

در دکوراسیون داخلی که شامل مدلسازی اولیه محیط، چیدمان لوازم و تجهیزات داخلی، نورپردازی و رنگ آمیزی می باشد از تم رنگی خاصی استفاده می شود. انتخاب تم رنگی بر عهده طراح بوده و در جلسه مشاوره با کارفرما تم مناسب انتخاب خواهد شد.

آیا ساخت پروژه معماری و یا غرفه سازی حتما با گالایو انجام می شود؟

گالایو همیشه در کنار شما خواهد بود. امکان معرفی و پیمانکاری برای ساخت غرفه یا اجرای دکوراسیون در گالایو میسر است اما اگر برای مشتریانی که تیم اجرایی دارند و یا با پیمانکار خاصی فعالیت می کنند، گالایو در نقش مشاور و طراحی ظاهر می شود.

تعیین قرارداد چقدر زمان می برد؟

هیچ کاری بدون قرارداد در گالایو انجام نمی شود. تیم حقوقی گالایو همیشه در تلاش هستند بهترین نتیجه را برای طرفین قرارداد در نظر بگیرند تا رضایتی عالی برای مشتری و تجربه ای بی نظیر برای گالایو رقم بخورد. نسبت به نوع پروژه تنظیم قرارداد ممکن است از یک روز تا چندین روز طول بکشد.